Poznaš kakšnega drznega SEO eksperta?
avtor ruphOglasil se mi je spletni znanec Jure in mi povedal, da potrebuje nekoga, ki se zelo dobro spozna na optimizacijo spletnih strani. Ima idejo za projekt, ki je v neki meri vezan tudi visoka mesta v spletnih iskalnikih za dokaj do precej konkurenčne ključne besede. Žal pa njemu ta znanja manjkajo in išče partnerja.
Za kakšno idejo torej gre?
Projekt se imenuje Holmed market. Ideja je postaviti velik tržni prostor z močno prehodno močjo (veliko obiskovalcev), kjer bodo lahko podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo alternativne medicine, bolj uspešno prodajala izdelke in storitve. Seveda za takšno ali drugačno protiplačilo.
Optimiziralo bi se na vse visokoleteče besede alternativne medicine, verjetno bo bil potreben tudi globok poseg v dolgi rep, in pa še kakšen gosposki trik, da bi vse skupaj delovalo kot mora. Torej je primeren nekdo (ali ekipa), ki je pripravljen na izziv in si lastni kar nekaj znanja iz področja.
Toliko na hitro, veliko več boste izvedeli, če pošljete idejnemu vodji kakšen stavek na naslov jure[at]holmedmarket[dot]com.
Upam, da bo Jure našel dobrega človeka in mu želim veliko sreče!





December 8th, 2006 at 14:32
Torej ima jure pripravljenih par miljonov za to ekipo kajne. (6)
December 8th, 2006 at 16:25
Jure ima vse kar potrebuje za venture, znanje, idejo in delujočo zadevo… seo pa manjka…
December 8th, 2006 at 20:10
Ja, a veš, da celo res poznam enega takega: samega sebe. Hehe, ne sej ne, seveda se nikakor nimam za “eksperta”, res pa je, da so mi osnovne tehnike/metode SEO-ta dokaj jasne in sem jih tudi uspešno “apply-jal” na mojih domačih straneh; uhh sorry, na mojih spletnih mestih.
Tadej
December 8th, 2006 at 20:17
Sicer pa kolikor sem glihkar na hitro videl to “Holmed market” stran (torej predvsem HTML kodo), moram reči, da je tudi v trenutnem stanju kar se SEO-ta tiče dokaj OK. No, res pa je, da se da vedno stvari še izboljšati oz. dodatno zoptimizirati…
Tadej
December 8th, 2006 at 20:59
Za takšno reč je treba malo več stvari postoriti kot on-site optimizacijo…
Imaš mogoče kakšno idejo kaj bi pritegnilo maso referenčnih povezav?
December 8th, 2006 at 23:02
Urghhh seveda, gulp - :x … Vedno pozabim na ostale “vidike” SEO-ta (torej poleg “on-page” tehnik), glede ref. povezav pa priznam, da se ta trenutek ne morem spomniti prav ničesar pametnega/ne-standardnega; torej nič, česar ne bi ti že sam vedel in ne bi bilo splošno znano v “SEO krogih”.
Tadej
December 10th, 2006 at 20:24
Da se še jaz malo oglasim. Gre predvsem za angleško stran. Slovenska je na ključno besedo holistična medicina na prvem mestu. Mogoče bi se moral še lotiti na alternativno medicino - ni pa Slovenija moj glavni trg, je pa pomemben.
Veliko je še potrebno postoriti, tudi na linkanjih na prave strani s pravo vsebino.
Kar se pa denarja tiče, se bo pa nekaj tudi našlo. Sicer pa jaz verjamem na plačilo po rezultatih in tako tudi želim predelati plačevanje na strani - da ne bo več najemnine, ampak % od prodaje (realizacije). Plačevalni sistem, ki to omogoča!
Drugače pa sem navajen tako delati, ker sem do sedaj tudi jaz tako bil “najet” oz. zaposlen.
Jure
December 10th, 2006 at 20:25
PS: na najdi.si prvem mestu ne google ;)
December 15th, 2006 at 22:58
Ja v tem primeru se mi zdi najbolj primerno(za eng) kupovanje(ali pisanje) člankov… Če so dobri, pritegnejo mrežo referenčnih povezav.
December 16th, 2006 at 14:23
Brez člankov res ne bi šlo v tem primeru, veliko je različnih imenikov s članki.. da se pridobiti precej povezav..
verjetno bi se dalo tudi kakšen svoj imenik prav za področje alternativne medicine postaviti…
Kaj pa kakšen kreativni presežek? dober link-bait?
Recimo.. dalo bi se spisati firefox extension, ki ti izračuna bioritem…
December 16th, 2006 at 16:55
Slučajno sem naletel na to stran in ker mi je tema blizu, sem pregledal malo komentarje. Moram rečt, da se je Tadej zelo zmotil ko je rekel da je SEO na omenjeni strani “kar vredu”.
SEO je zelo zelo zanič oz. o njemu težko govorimo. Razen meta keywordov in descriptiona (ki pa se skoraj ne upošteva več) ni veliko pametnega, kar bi pomagalo Googlu in ostalim iskalnikom, da bi prišli do kakovostne vsebine.
Največja napaka je skrita globoko v koreninah same strani. To o čemer govorite tule (cross-site linking, ipd.) je samo nadgradnja, če je osnova dobra. Zadeva definitivno je rešljiva ampak mislim da bo vmes preteklo še veliko vode.
December 16th, 2006 at 17:01
Se mi zdi, da trdiš da bi bila on-site optimizacija veliko pomembnejša od off-site? Žal to ne drži…
December 16th, 2006 at 17:09
Obe optimizaciji sta zelo pomembni - sploh za boljše/vodilne spletne iskalnike (recimo Google). Trdim samo, da brez dobre osnove rezultati niso pol tako dobri, kot če je on-site optimizacija dobro narejena.
Stavit grem, da bi že dobra on-site optimizacija precej doprinesla k željenim rezultatom.
Kako misliš da bo nekdo linkal na neko stran, če je ta v iskalnikih slabo vmeščena ker ima slab on-site SEO? In slaba vmestitev ni samo posledica slabih cross-site referenc.
Sigurno ste že slišali za DIVe, headinge, stronge ipd… Tega je na tej strani premalo oz. ni pravilno uporabljeno.
p.s. Pa še ena graja (nič slabega ne mislim) - ne razumem zakaj je site napisan v XHTML in potem krši splošna pravila? Če je v headerju napisano XHTML namesto HTML ni SEO nič boljši ;) Čimprej popravite zlomljeno kodo (predvsem nezaprti tag-i,…)
December 16th, 2006 at 17:52
On-site je osnova in osnovne stvari je potrebno poštimati to je res. Relevantnost, dobri titli in url-ji morajo biti kar se da dobri. Ampak to so osnovne stvari, tehnični detajli… brez referenčnih povezav nimaš 0…
Jaz v osnovi vidim veliko več vrednosti v dobri referenčni povezavi iz zaupanja vrednega spletnega mesta kot pa perfektno on-site optimizacijo. Imam rajši povprečno spletno mesto s slabšo on-site in veliko povezav kot nasprotno…
Doprinesla pa seveda bi, ampak bi bil občutno premalo. S samo on-site optimizacijo ne bi prišel dovolj visoko v zadetkih, da bi se začele neke organske povezave…
Pa še.. organsko povezovanje strani je zelo malo povezano s kraticami xhtml, div ali css… povezano je z vsebino strani in večinoma gre za nekakšen link-bait…
Imaš kakšno dobro idejo za link-bait?
btw.. lahko bi kontaktiral Jureta, pa se zmenil za sodelovanje. V osnovi je tale objava namenjena za rekrutiranje SEO ekspertov. Tehnično znanje imaš, voljo do takšnega dela tudi.. It should be fun :?
December 16th, 2006 at 19:03
It should be fun, ja :)
Zaenkrat mam dela tolk da razen za dober denar ne rinem v noben freelance projekt. Sicer pa - ena od zadnjih strani ki sva jih s sodelavcem pripravila je recimo simplkredit.si. Je dober primer kaj lahko naredi dober markup. Stran nima praktično še nobene pametne povezave nanjo (sploh ne neke referenčne) pa že dosega lepe rezultate na najdi.si in počasi celo na google.
Je sicer v prvem krogu testiranja, da vidimo kaj naredijo iskalniki sami, potem bomo pa še optimizirali. Verjemi da je besed na kredit, poceni, ugodno in hitro veliko… nisem prepričan ali smo na googlu padli v sandbox ali ne. Kdo ve.
Dober mark-up (pri tem jasno odpade table-based layout) je ključ do dobrega SEO. Referenčne strani so pa velik bonus!
December 16th, 2006 at 19:52
simpatična stran :)
aha.. druga stran pri najdi.si s ključno besedo kredit. Sicer ni veliko zadetkov, ampak so pa zato banke na prvi strani…
Na googlu ste pa bolj zadaj na simpl kredit ste 2.. Google je načeloma zelo zelo počasen… rezen seveda, če ne najdeš res dobrih referenčnih povezav :-B
Jaz se ne strinjam s tvojo izjavo. Dober mark-up kot mu ti praviš je samo začetek. Pravi SEO se dogaja na drugih nivojih.
Tudi table-based layout vs. div-based layout za optimizacijo v mojih očeh ne igre velike vloge. Mi je pa div layout všeč čisto iz drugih razlogov.
Strani, ki uporablja tabele ne optimiziraš tako, da ji zamenjaš table v div-e in css-je. Prej narediš vse ostalo… recimo popraviš besedila in izboljšaš umestitev v spletno skupnost….
December 17th, 2006 at 21:43
Lenart: desc pa key v meta Google ze dlje časa ne bere več!!! Ne trosi neumnosti ;)
December 17th, 2006 at 21:50
PoPpErS: Mi je znano ja. Nikjer nisem rekel da jih bere - rekel sem da razen meta in desc stran nima veliko stvari poštimanih (kar se SEOja tiče) in v oklepaju sem dodal da tudi tega nekateri ne upoštevajo več.
Bolj pazljivo beri :)
December 17th, 2006 at 22:02
se upravičujem moji predrznosti :)
December 18th, 2006 at 13:45
Lenart: zato pa tudi potrebujem SEO eksperta ;)
January 3rd, 2007 at 20:24
Še bolj si pa želim sestavit celotno ekipo, da bi se lahko prijavili na razpise za finančna sredstva in pa na razne sklade, obrnili na VC-je, poslovne angele.
Težko je pri nas zbrati ekipo… ;(
January 4th, 2007 at 12:47
Slovenija je malenkost majhna, mogoče je to problem.
Sicer sem pa slišal da se dobro ekipo sestavlja tudi po 6 mesecev…
January 5th, 2007 at 9:39
Res je. Jaz jo iščem že eno leto. Večin je po takih “cozy” delovnih mestih, da jim je težko oditi, pa tudi miselnost v Sloveniji ni taka, da bi se ustvarjali start-upi. Raje izmenjujejo samo svoj čas in znanje za denar. Kako jim je to lahko dovolj? :-B